12/02/2018

Grudniowe wyzwanie na instagramie! ❄


Hej! :)

Jak daaawno mnie tu nie było! I po raz pierwszy nie wracam tu z nowym przepisem... Tym razem zainspirowana pomysłem jednej z dziewczyn, która się do mnie odezwała na Instagramie (dziękuję Ci!), wychodzę z inicjatywą 3-tygodniowego wyzwania! 

Zadanie jest bardzo proste, ale liczy się systematyczność i pomysłowość - chodzi o przygotowanie (i oczywiście zjedzenie) jednego pełnowartościowego posiłku dziennie. TAK - wystarczy tylko JEDEN. Czemu? Bo zawsze powtarzam, że im bardziej stopniowe i przyjemne jest wdrażanie zmian, tym bardziej długotrwałe są ich efekty. Poza tym, jeśli pod koniec tego roku nauczymy się dobrych nawyków, dużo łatwiej będzie nam wytrwać w noworocznych postanowieniach. 

Jak właściwie skomponować PEŁNOWARTOŚCIOWY posiłek? Tak bez większego kombinowania: chodzi mi po prostu o to, żeby znalazło się w nim źródło białka, węglowodanów, tłuszczu oraz jakieś warzywa/owoce. I od razu uprzedzam - nie ma to nic wspólnego z liczeniem kalorii, makro, itd.! Chcę Wam pokazać, że zdrowe odżywianie jest bardzo proste i bardzo smaczne, a co więcej - można tworzyć naprawdę wiele różnych kombinacji. 

Żeby troszkę Was nakierować na to, co może być uznane za jaki makroskładnik, stworzyłam grafikę z propozycjami produktów, z których możecie korzystać. Oczywiście jest to bardzo uproszczona lista i jeśli macie ochotę na coś z poza niej, to proszę bardzo, to po prostu taka mała instrukcja 😉

I teraz najważniejsze! Dodawajcie zdjęcia swoich posiłków na Insta oraz Instastory z hashtagiem #zdrowowgrudniu - dzięki temu będziemy mieć łatwy dostęp do wszystkich postów. No i oczywiście fajnie jest się inspirować pomysłami innych - ja sama oczywiście będę dodawać coś każdego dnia i z chęcią też spróbuję Waszych posiłków, także śmiało dzielcie się wszystkim na instagramie 😌! No i tak: wyzwanie trwa od jutra (3 grudnia) do 23 grudnia włącznie. 

Przed nami 3 tygodnie naprawdę prostej, ale świetnej przygody ze zdrowym jedzeniem 😋! Także jeśli znacie kogokolwiek, kto chciałby chociaż trochę zmienić swoje nawyki żywieniowe to powiedzcie mu o tym wyzwaniu. Im więcej nas będzie, tym większa zabawa 😃, więc powiedzcie siostrze, przyjaciółce czy chłopakowi, by dołączyli - niezależnie na jakim są etapie zdrowego odżywiania.

I ostatnia sprawa 👉aby pobrać tabelkę oraz ściągawkę z produktami wystarczy otworzyć grafikę na nowej karcie i zapisać na komputerze 😄.

Jestem pewna, że te wyzwanie będzie świetną zabawą i będzie mi niezwykle miło jeśli przyłączysz się i Ty! 💖



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz