10/22/2017

Puszyste proteinowe pancakes bez mąki i miksowania

Nie wierzę w to, jak ten czas szybko mija. Jutro zacznę trzeci tydzień studiów, a wczoraj rozpoczął się mój czwarty tydzień za granicą. Cieszę się, że w tej całej bieganinie udaje mi się znaleźć czas na prowadzenie bloga. Jak już pisałam ostatnio - teraz stawiam na naprawdę najprostsze rozwiązania, które pozwalają mi zaoszczędzić czas i pieniądze, a jednocześnie tworzą w pełni zbilansowaną, zdrową dietę. Doskonale wiem, że większość studentów pierwszego roku po raz pierwszy jest w sytuacji gdy posiłki musi szykować sobie sam, o ile rodzice nie zaopatrzą go w słoiki z domowym jedzeniem :D. Każda czynność na początku sprawia nam wiele kłopotów i wymaga większej ilości czasu, dlatego mam nadzieję, że moje przepisy będą znacznym ułatwieniem na nowej, samodzielnej drodze życia.

Weekendy kojarzą mi się z leniwym śniadaniem, zjedzonym w spokoju. Zauważyłam, że większość osób decyduje się wtedy na naleśniki lub różnego rodzaju placki. Jednak wyjazd na studia może znacznie ograniczyć możliwość wybierania spośród wielu potraw ze względu na brak niezbędnego sprzętu czy też brak osoby, która przygotowałaby to dla nas :D. Ciasto do tych pancakes bez problemu przygotujecie za pomocą widelca, a ich wykonanie jest tak banalne, że z pewnością każdy sobie z nimi poradzi! Szczerze mówiąc, naprawdę uwielbiam ich waniliowo-bananowy smak, szczególnie, że dodanie banana sprawia, że są wilgotne wewnątrz i nie potrzebują żadnych dodatków. Co więcej, są świetną opcją także na zimno, więc śmiało możecie zabrać je ze sobą jako drugie śniadanie na uczelnię. Moim ulubionym połączeniem w ciepłej wersji jest uprażona gruszka z cynamonem, która idealnie komponuje się z naleśnikami i nadaje im karmelowego posmaku.

Składniki:
  • dojrzały banan
  • 2 jajka
  • miarka odżywki białkowej o smaku waniliowym (ok 25 g) Ja używam tej (polecam)! -> KLIK
  • 3 łyżki płatków owsianych
  • łyżeczka sody
  • olej kokosowy do smażenia
  • szczypta soli
Wykonanie:
Roztrzepujemy jajka ze szczyptą soli w misce za pomocą widelca. Dodajemy rozgniecionego banana i mieszamy go z masą jajeczną. Wsypujemy miarkę odżywki i ponownie mieszamy. Następnie dodajemy płatki owsiane i sodę, mieszamy i odstawiamy masę na 5 min. Pancakes smażymy na patelni wysmarowanej olejem kokosowym z obu stron na złoty kolor. Jeden naleśnik to 2 łyżki masy, a z podanych składników wychodzi 11 sztuk :)!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz